پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4011
-
الف
+

اختصاصی: عباس غزالی در مقابل دوربین «عید دیدنی» نشست

در پنجمین شب از برنامه «عید دیدنی»، عباس غزالی مهمان این برنامه در شبکه آی‌فیلم می‌شود.

در پنجمین شب از پخش برنامه «عید دیدنی»، امشب (پنج فروردین) عباس غزالی مهمان این برنامه در شبکه آی‌فیلم می‌شود.

عباس غزالی متولد 14 بهمن 1363 در تهران و دارای مدرک دیپلم ادبیات و علوم انسانی است. وی بازیگری را در کانون فرهنگی هنری «حر» فرا گرفت و فعالیت هنری‌اش را با تئاتر آغاز کرد.

غزالی با ایفای نقش در مجموعه‌ی «وضعیت سفید» (۱۳۹۰-۱۳۸۷) به چهره‌ای شناخته‌شده مبدل شد.

این بازیگر در فیلم‌های «انتظار سرخ» (۱۳۸۳)، «اعترافات ذهن خطرناک من» (۱۳۹۳) و «دلبری» (۱۳۹۴) به نقش‌آفرینی پرداخته‌ و همچنین در مجموعه‌هایی نظیر «انتظار سرخ» (۱۳۷۶)، «زمان شوریدگی» (۱۳۷۶)، «داستان یک شهر» (۱۳۷۸)، «خبرنگار» (۱۳۸۳)، «حضرت یوسف (ع)»(۱۳۸۴)، «رستگاران» (۱۳۸۸) و «مادرانه» (۱۳۹۲) حضور داشته است.

از دستاوردهای این هنرمند می‌توان به دریافت جایزه‌‌ای برای نمایش «مقصد آن بی‌گناه» از جشنواره‌ استانی تهران، دریافت جایزه‌ بهترین بازیگر در بخش نوجوانان برای نمایش «خنجر» از جشنواره‌ کانون‌های تهران و جایزه‌ بهترین بازیگر بخش نوجوانان برای نمایش «زیر باران آهنی» از جشنواره‌ دفاع مقدس اشاره کرد.

گفتنی است تاکنون پرویز پورحسینی، مرجانه گلچین، علیرضا خمسه و سیما تیرانداز مهمان آی‌فیلم شده‌اند و در برنامه «عید دیدنی» با فرهاد جم به گپ و گفت نشسته‌اند.

برنامه «عید دیدنی» که به گفت‌وگو با بازیگران سینما و تلویزیون اختصاص دارد، از اول تا سیزدهم فروردین ۹۶ هر شب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

ص گ / س م

نظر شما
ارسال نظر